donderdag 15 augustus 2013

Swatches L.A. Colors

Hoi allemaal!

Gisteren liep ik weer even de terstal binnen om te kijken of de schaal met nagellak er nog stond. En ja, hij stond er nog!
Zoals jullie misschien hebben gelezen heb ik een poosje geleden ook 3 lakjes van L.A. Colors gekocht. Daar was ik eigenlijk heel tevreden over!
Ik heb gisteren weer 3 lakjes gekocht, want de actie 3 voor 5 euro gold nog steeds!

Deze lakjes heb ik gekocht:

 
Een groen lakje van de color craze, een blauw metallic lakje en een topcoat met allemaal hele fijne, goud/zilveren glittertjes! Die heb ik niet geswatched omdat je 'm niet goed kunt zien op de foto.

Nummer 428: palm tree

Nummer 288: metallic blue
 
 
Het glitterlakje is nummer 175 en heet silver glitter.
 
Ik ben heel enthousiast over deze lakjes! Vooral de metallic blue vind ik zelf erg mooi. De groene dekt niet zo goed, dus die moet je 2 à 3 keer lakken.
 
Wat vinden jullie ervan?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten