zaterdag 10 augustus 2013

Selfmade: galaxy nails

Vandaag heb ik voor jullie een selfmade. De eerste selfmade die ik op mijn blog plaats. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Deze keer zijn het de galaxy nails. Ik had ze nog nooit gemaakt en wilde het wel een keer proberen! De galaxy nails zien er altijd spetterend uit en zijn simpel om te maken! Het lijkt bijna of je echt de ruimte in kijkt...
Wil je weten hoe je ze maakt? Kijk dan snel mee!



 
 
Wat heb je nodig:
-zwarte nagellak
-donkerblauwe nagellak
-lichtpaarse nagellak
-witte nagellak
-glittertopcoat
-dottingtool/satéprikker
-schuursponsje/make-upsponsje
 
Hoe maak je ze:
stap 1: lak je nagels zwart, twee laagjes
stap 2: Breng wat donkerblauwe nagellak aan op een sponsje en dep dat op
verschillende plekken op je nagel.
stap 3: doe dit ook met de lichtpaarse en de witte nagellak
stap 4: maak met een dottingtool of een satéprikker een aantal stipjes
stap 5: lak je nagels met de glittertopcoat
 
Tadaaa!! Je galaxy nagels zijn klaar! Als je wilt kun je ook nog een gewone topcoat aanbrengen, wat zorgt voor nog een extra glans.
 
Wat vinden jullie ervan? Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie plaatsen! :)
 
Heb je ook galaxy nails gemaakt? Stuur dan een foto naar mijn twitter account: @imanailartlover
 
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten