vrijdag 9 augustus 2013

Ik ga op reis en neem mee...

Hey,

Gisteren ben ik teruggekomen van mijn vakantie in Laren.
En wat neem ik als nailartfan nou mee op vakantie?
Ik heb zelf niet heel erg veel nagellakspulletjes meegenomen omdat ik wist dat er genoeg te doen was op de camping. :)

Ik heb maar 4 lakjes meegenomen, omdat het anders niet meer in m'n toilettas paste. :(
- een lichtblauw lakje van de Hema
- een glittertopcoat van de Hema
- een roze/oranje lakje van Essence
- een basecoat van Max nails

Ik heb ze even geswatched op mijn nieuwe nagelwiel. (basecoat niet)




 Een setje om je nagels netjes te houden is natuurlijk altijd handig. Als er een haakje aan je nagel zit, kun je die er gewoon even afvijlen, in plaats van dat je nagel scheurt.

En natuurlijk nagellakremover. Ik heb er eentje van Essence meegenomen. Op het flesje staat dat het naar aardbei/passievrucht ruikt. Dat ruikt pas lekker als het op je nagels zit. Ook zit er een nagelverharder in, wat ik zelf heel handig vind omdat ik niet zulke sterke nagels heb.

 

 Als laatste nog watjes. Wat moet je met nagellakremover zonder watjes?



Op een donderdag gingen we shoppen in Deventer, waar ik langs een Chinees winkeltje kwam. Onder andere werden daar tasjes, cosmetica en sieraden verkocht. Aan de ene kant van het schap stond vooral make-up en heel veel nagellak! Ik vond de nagellak er nogal van slechte kwaliteit en nep uitzien en heb dus niets meegenomen.
Aan de andere kant van het schap stonden bijna alle nailartspulletjes die je je maar kunt bedenken! Dotting tools, vijltjes, fake nails, nageldrogers, fimo's, rhinestones, penseeltjes, nagelwielen, velvet, caviar en noem maar op! Het is dan ook wel echt een hype in China, maar ik was superblij dat ik hier toevallig langskwam!
Ik had niet heel erg veel geld bij me en heb dus maar 3 dingetjes gekocht.


Nagelwielen had ik nog niet, dus heb ik er gelijk maar 2 van meegenomen. Ze hadden keuze uit 5 soorten nagelwielen. Alle soorten voor maar 1 euro!!!
Ik had er gelijk mijn eigen kleurtjes nagellak op geswatched en die van het meisje naast mij in de tent.



Ook rhinestones zaten nog niet in mijn nagellak stash en wilde ik heel graag hebben. 9 vakjes zitten vol met zilveren steentjes, 1 met roze, 1 met zwarte en 1 met blauwe steentjes. Ik had expres deze meegenomen omdat ik denk dat ik zilver meer ga gebruiken. De prijs was 2 euro: goedkoop!

Ook heb ik nog een nieuwe mascara gekocht, daar heb ik geen foto van.

Dus... Als je ooit nog eens in Deventer komt, raad ik je aan daar echt even langs te gaan!




 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten