maandag 26 augustus 2013

Pakketje winactie @Nail_Art13!!!

Hoi allemaal,

Een paar maanden geleden heb ik de winactie van @Nail_Art13 op twitter gewonnen! Dit pakketj kreeg ik vrijdag binnen! Kijk je mee wat er in het pakketje zat?

Ziet er leuk uit toch? Ik vind van wel!

In het pakketje zaten drie stripers van Max, in de kleuren paars, roze en heel lichtroze. 
Twee neonkleuren armbandjes, oranje en groen.
Ook zat er een klein potje lipgloss in. Deze ruikt heerlijk naar kokos. Daar hou ik wel van!
En als laatste zat er nog een heel schattig nagelvijltje in. 

Dit zat er in het winactiepakketje! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Wil je ook mijn twitteraccount zien? Klik dan op de link bovenaan. ⬆


2 opmerkingen:

  1. Heey Mirthem
    Wat leuk dat je ook een blog hebt! Ik heb er al een jaartje eentje met een vriendin van mij. Leuk pakketje heb je gewonnen. :)
    Liefs,
    Eva

    modadiamici.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen